Verhuur

Gaat u voor uw werk of studie naar het buitenland? Heeft u samenwoonplannen? Of bent u uit uw woning gegroeid? Dit zijn enkele vaak gehoorde argumenten om tot de verhuur van een woning over te gaan. Bij het verhuren van uw huis wilt u zich geen zorgen hoeven maken. Your Home organiseert het gehele verhuurtraject voor u, van het adverteren en verhuur klaarmaken van de woning tot screening van de kandidaten en de uiteindelijke sleuteloverdracht.

Met onze jarenlange ervaring mogen wij ons inmiddels rekenen tot een van de meest toonaangevende spelers binnen de Amsterdamse verhuurmarkt.

Via ons internationale netwerk vinden wij gegarandeerd een betrouwbare huurder. 

Bij ons staan een goede samenwerking en transparante communicatie te allen tijde centraal. Als no-nonsense makelaarskantoor zijn wij pas tevreden als u dat ook bent. Om deze uitspraak kracht bij te zetten, werken wij dan ook middels een ‘no cure no pay’ principe. Vinden wij geen geschikte huurder voor uw woning, dan bent u ons geen kosten verschuldigd.

Onze werkwijze

Hieronder vindt u een stapsgewijze uitleg van hoe wij te werk gaan, op deze manier houden wij het zo duidelijk en transparant mogelijk:

hands

Kennismaking

In de eerste fase maken we graag kennis met u én de woning. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere de vraagprijs van de woning en eventuele noodzakelijk aanpassingen om deze klaar te stomen voor de markt.

sign

Informeren

Bij het verhuren van een woning komt heel wat kijken. Zo zijn er diverse contractvormen en bepalingen vanuit de wetgeving om rekening mee te houden en aan te voldoen.

photo

Advertentie opmaken

We weten allemaal dat je een eerste indruk maar één keer kunt maken. Met een goede advertentie, pakkende tekst en de juiste foto’s zorgen we ervoor dat één keer meer dan genoeg is. Een professionele fotoshoot van uw woning is bij de service inbegrepen.

http

Adverteren

Wij melden de woning nu aan bij diverse websites, zoals Funda, Pararius, Huurwoningen.nl en Expat Rentals. Via onze mailing brengen we onze relaties en geregistreerde zoekers op de hoogte. Hierna rest ons alleen nog de inzet van social media kanalen zoals Facebook en Instagram. Et voilà: het podium om uw woning te verhuren is gebouwd.

calendar

Bezichtiging

Tijdens deze stap worden aanvragen omgezet naar realtime bezichtigingen. Hierin beperken wij ons niet tot de reguliere kantooruren. Wij plannen de bezichtigingen in wanneer het u uitkomt.

search

Screening

Wij snappen dat het erg belangrijk is dat uw woning wordt aangeboden aan de juiste huurder en dat u een goed gevoel heeft bij de verhuur van uw huis. Een uitgebreide screening en het bespreken van de huurvoorstellen is daarom vast onderdeel van onze procedure.

sign

Contracteren

In samenspraak stellen we een passende contractvorm op. Dan voorkomen we juridische misstappen, wel zo prettig. Wij hebben alle kennis in huis en zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op dit gebied.

hands

Sleuteloverdracht

Nadat het contract is getekend en de huur is overgemaakt, is het tijd voor sleuteloverdracht. De staat van de woning wordt hierbij grondig door ons gecheckt en gedocumenteerd, zodat beide partijen op de hoogte zijn van de status. Hierdoor voorkomen we onnodig gedoe achteraf.

heart

Lange termijn

Wij houden van lange termijn denken - na het verhuren van uw woning stopt onze samenwerking dan ook allerminst. Wij blijven beschikbaar voor uw vragen en staan voor u paraat.

hands

Plus beheer

Wij nemen het beheer van uw woning graag volledig voor onze rekening, indien gewenst. Plus beheer, noemen we dat. Wat hiertoe behoort? Dat leest u hier.

Gratis waardebepaling

Vul uw gegevens is voor een gratis waardebepaling

Na het invullen en versturen van het onderstaande formulier nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Gegevens over het huis

Uw gegevens

Tarieven

Voor de gehele overname van het verhuurprocess hanteren wij een scherp tarief van 8 % van de bruto jaarhuur inclusief 21% btw (6,6% excl btw). Een gratis professionele fotoshoot van de woning zit voor al onze klanten bij de service inbegrepen. Dit maakt ons maar liefst 20% goedkoper dan de meeste van onze concurrenten. Voor transparantie communicatie hanteren wij inclusief btw bedragen.

Voor de overname van het gehele verhuur proces werken wij middels het ‘no cure no pay’ principe. Dit betekent dat u bij ons geen opstartkosten heeft en kunt afzien van een samenwerking zonder makelaarskosten. Wij brengen in dit geval enkel de gemaakte kosten voor bijvoorbeeld de fotograaf en advertentiekosten in rekening.

Daarnaast betaalt u nooit 2 keer bemiddelingskosten voor dezelfde periode. In geval een huurder vertrekt binnen 12 maanden, krijgt u korting op onze volgende bemiddeling. Hierdoor betaalt u nooit dubbel in dezelfde periode.